Edis - Perişanım

Edis - Perişanım Şarkısının Sözleri :

Perişanım Ne tadım kaldı ne iştahım Telefonda yok ki senin çağrın Nasıl kaldın böyle serinkanlı? Ben de dua ettim tanrıma Bakamam dedi icabına Senden daha iyi ilaç mı var? Bütün olanlar gitti ağrıma Kayıp yönüm adım günüm Nedir bilmem nasıl dünüm Kaygılarım tavan Elimde tek kalan Sözlerindeki yalan Ve koca bir yalnızlık Nasıl oldun bir yabancı? Dün yatağımda biri yattı Senden daha tanıdıktı Kahrımdan her gece sızdım Uyandım hep sana kızdım Her güne bir çizik attım Zaman çok acımasızdı Sabah saat 6 telefonu elimden Düşürmedim yine bozdum bak yeminler Uğraşsam da bir şey gelmiyor elimden Sabah saat 6 telefonu elimden Düşürmedim yine bozdum bak yeminler Nefret ettiklerim yaptı bak beni ben Ben de dua ettim tanrıma Bakamam dedi icabına Senden daha iyi ilaç mı var? Bütün olanlar gitti ağrıma Dua ettim tanrıma Bakamam dedi icabına Senden daha iyi ilaç mı var? Bütün olanlar gitti ağrıma Düştüğüm her anda Vurdun bana pranga Çekiştirip durdun kukla gibi soldan sağdan Çıktım artık yoldan Geçmiyor travmam Aynı günü yaşıyorum hep aynı drama Düştüğüm her anda Vurdun bana pranga Çekiştirip durdun kukla gibi soldan sağdan Çıktım artık yoldan Geçmiyor travmam Aynı günü yaşıyorum hep aynı drama Sabah saat 6 telefonu elimden Düşürmedim yine bozdum bak yeminler Uğraşsam da bir şey gelmiyor elimden Sabah saat 6 telefonu elimden Düşürmedim yine bozdum bak yeminler Nefret ettiklerim yaptı bak beni ben

Yorumlar