İlyas Yalçıntaş - Olur Olur


İlyas Yalçıntaş - Olur Olur Şarkı Sözleri :

Bulunmaz aşka çare hiç mi yok? Seninle biz neyiz bilen de yok Bu sevgiden bir yol bir iz de yok Nasıl olursa olsun ayrı yok Sensizlik çok oldu Sarhoş gönlüm yandı kül oldu Olur olur bana gel yine Sakın sen kimseyi dinleme Yaralı kalbini gizleme Çağır gelsin sesime Bulamadım seni dün gece Sarıldım bir şişe geçmişe Yaralı kalbini gizleme Çağır gelsin sesime Bulunmaz aşka çare hiç mi yok? Seninle biz neyiz bilen de yok Bu sevgiden bir yol bir iz de yok Nasıl olursa olsun ayrı yok Sensizlik çok oldu Sarhoş gönlüm yandı kül oldu Olur olur bana gel yine Sakın sen kimseyi dinleme Yaralı kalbini gizleme Çağır gelsin sesime Bulamadım seni dün gece Sarıldım bir şişe geçmişe Yaralı kalbini gizleme Çağır gelsin sesime

Yorumlar